Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Oι άλλες εκλογές θα γίνουν στην Συγγρού....τι να κάνουμε θέλει θυσίες η πολιτική!

Θυμάμαι όταν ανέβαινα μια-δυο μέρες πριν τις φοιτητικές εκλογές το πανεπιστήμιο με μοναδικό σκοπό να με προσεγγίσει το «βαρύ πυροβολικό» των δυο μεγάλω ν παρατάξεων ΠΑΣΠ-ΔΑΠ για να υφαρπάξει την ψήφο μου, ως «βαρύ πυροβολικό» ορίζω τις διάφορες σεξομπόμπες τις ΔΑΠ-ΝΔΦΚ με τα ξώβυζα και το άρωμα κωλάδικου που εμμέσως πλην σαφώς μου έταζαν νύχτες ακολασίας για τον σταυρό μου και τους τελειωμένους πασπίτες με το άρωμα ουισκίλας μου άμεσα μου έταζαν μπουκάλια ουίσκι σε όποιο μαγαζί ήθελα.

(Η δεύτερη πρόσφορα ομολογώ ήταν δελεαστικότερη )

Τεσπα θυμάμαι τότε τους ΠΑΣΠΙΤΕΣ να φώναζουν το σύνθημα «οι άλλες εκλογές θα γίνουν στην Συγγρού να παίζουμε στην έδρα της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ» και να που εφτασε η στιγμη που ο Σαμαράς τους έκανε μάγκες μετακομίζοντας τα γραφεία της ΝΔ στην Συγγρού, θα μου πεις έπρεπε κάπως να οργανωθούν τα  «κορίτσια» εκεί αλλά δεν πιστεύω όταν ζητούσαν μπουρδέλο στην Συγγρού οι ΤΡ να είχαν τέτοιο είδους μπουρνέλα στο μυαλό τους.

Συμπαραστέκομαι στον αγνό αγωνιστή θρησκευόμενο πατριδολάγνο νεοδημοκράτη που πλέον για να πάει στο κόμμα θα πρέπει περάσει μέσα από ένα κυκεώνα ψεύτικων βυζιών, ξυρισμένων ανδρικών ποδιών και σετ αποστρατευμένων αρχιδιών αλλά τι κάνουμε θέλει θυσίες η πολιτική…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου