Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

Οι απαιτήσεις μιας μάνας (της δικιάς μου!!!)

Δεν ξέρω αν το κάνουν όλες οι μαμάδες  αυτό ή μόνο η δίκια μου αλλά σε οτιδήποτε και αν πω όσο ακραίο και να είναι αντί να κολώσει και να με αφήσει ήσυχο βρίσκει πάντα κάτι να απαιτήσει για να μου την πει....

Μάνα (μου): «Μπράβο αγόρι μου  ειδές τι ωραίος είσαι τώρα που κουρεύτηκες και ξυρίστηκες»

Εγώ: «Ωραίος ήμουν και πριν μάνα και άρεσα και περισσότερο»

Μάνα (μου): «Στις κωλομπαρούδες θα άρεσες ακόμα και αν είχες 3 αυτιά και βρώμαγες προβατίλα αρκεί να είχες λεφτά,τώρα θα γυρίσει να σε κοιτάξει και καμία σοβαρή κοπέλα» 

Εγώ: «Δεν θέλω να με κοιτάξει καμία κοπέλα , μου αρέσουν οι άντρες το ανακάλυψα στο στρατό»

Μάνα (μου): «Οι πούστηδες  αγόρι μου έχουν γούστο δεν τους αρέσουν οι χοντροί χάσε κανένα κιλό και μετά γίνε ότι θες»

7 σχόλια:

  1. Θεά η μάνα σου.
    Εξάλλου έτσι εξηγείται και από που πήρες τα γονίδια του κάφρου. Είναι και η μαμά λίγο κάφρος ή κάνω λάθος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θεα η μαμα!!!

    Μάλλον το έχουν εμφυτο.
    Εμένα δεν είναι τοσο ετοιμολογη και την καταφέρνω.
    Θα με θεωρησει η επιστήμη ανώμαλο αν πω ότι θα γούσταρα για μάνα την Ντένη Μαρκορά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαχαχαχαχαχαχα respect

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαμά, μπαμπάς , γιαγιάδες και εγώ βρισκόμαστε στο ίδιο μήκος κύματος με καλύτερη την γιαγιά από την μεριά της μαμάς… η αδελφή μου ξέφυγε από τον στραβό δρόμο και έχει πιο κοινωνικά αποδεκτή συμπεριφορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ...την καημένη...
    Εντάξει, δεν είναι ανάγκη να ντρέπεστε.
    Ποτέ δεν είναι αργά να της κάνετε ένα ευχέλαιο, μπας και βγει η καφροσύνη που κρύβει μέσα της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς σε βρήκα!
    Μου θυμίζεις το γιο μου
    βέβαια την έστειλες και'συ με το τελαυταίο αλλά από την μάνα δεν γλυτώνεις εύκολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ nefelokokkugia that ship has sailed...


    @zoyzoyΚαλώς σε βρήκα… ειδικά από την δίκια μου μανά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή