Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

3 Havana cola, 4 jameson , 2 σφηνάκια τεκίλα και κρέπα (τυρί, κοτόπουλο, μπέικον, πατάτες, Ουγγαρέζα)

Διαπίστωσα χθες το βράδυ ότι το χειρότερο πράγμα που μπορεί να κάνει κάποιος αφού έχει πιεί 3 Havana cola είναι να πιει άλλα 4 jameson, 2 σφηνάκια τεκίλα και να πάρει μια κρέπα τυρί, κοτόπουλο, μπέικον, πατάτες, Ουγγαρέζα (γνωστή και ως Γιαννιώτικη) για να του φτιάξει το στομάχι…..

Ζητώ συγγνώμη από τους ιδιοκτήτες γνωστού μαγαζιού με ρούχα που θα ανακάλυψαν σήμερα το πρωί κάτι παράξενους λεκέδες στην τζαμαρία του καταστήματος και πραγματικά εύχομαι ο Λάκης, ο διαχειριστής της πολυκατοικίας μου να μην έλεγε αλήθεια όταν δήλωνε ότι θα βάλει κάμερα ασφάλειας στην είσοδο…

Αν η ευχή αυτή δεν πιάσει σε λίγες μέρες θα κυκλοφορεί στο διαδίκτυο ένα απίστευτο βίντεο με τον κάφρο να προσπαθεί να μπει στο ασανσέρ.

ΥΓ: άντε τώρα να βγω να ανακαλύψω που πάρκαρα χθες το βράδυ!!!

later.............

9 σχόλια:

  1. Μπλιαχ! :P
    Πάντως ενδιαφέρουσα γευστική πρόταση η κρέπα με τα υλικά που έβαλες!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πωωω, εσύ είσαι όντως κάφρος.
    Φάε μια μπανάνα. Βοηθάει σε τέτοιες φάσεις. Μη ρωτήσεις περισσότερα.... Θα βγει η Κίκη και θα σε κράξει.
    Περαστικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ΜaRioNaSTRo Η κρέπα αυτή είναι το must στα Γιάννενα και την ζητάς απλά ως Γιαννιώτικη να την δοκιμάσεις αλλά ΠΡΟΣΟΧΗ το κοτόπουλο πρέπει να είναι πανέ όχι στήθος

    @nefelokokkugia
    Να φάω μπανάνα 4 το πρωί μεθυσμένος?? αυτό μεταφράζεται μόνο με έναν τρόπο ξέρεις και είναι σίγουρα ο τρόπος που θα μου βγάλει το όνομα λολ…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. λοιπον, ενας τροπος να μην την ακους ειναι ο εξης
    1 ποτηρι ποτο - 1 ποτηρι νερο
    τωρα αν παραυτα την ακουσεις να σου λεει Hello απο 500 μεριες οπως εχτες, τρως μια μπανανα , αν δε εχεις μπανανα, μια κουταλια μελι,
    μετα παρε καπακι μια ασπηρινη και πεσε για υπνο.
    Hint : τρωμε παντα πριν πιουμε, οχι μετα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με αυτά που πίνω θα χρειαστώ μια εξάδα νερά διπλά μου!!!!!
    Άσε που πιστεύω ότι και με το νερό και με το μελί πάλι θα την ακούω θα την βλέπω και θα την νιώθω να βγαίνει από μέσα μου….. (η Μάγισσα Κίρκη και η nefelokokkugia με κάνουν να νομίζω πως ότι γράφω ακούγεται gay, άκου εκεί την νιώθω να βγαίνει από μέσα μου!!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Mα και εσύ..μετά από όλα αυτά τρώνε πατσά. Δεν τρώνε Γιαννιώτικη...
    Την μπανάνα φάτην και τώρα. Θα νιώσεις καλύτερα.
    (Γαμώτο και εγώ ότι γράφω γι΄αυτό το θέμα, μου ακούγεται λες και απευθύνομαι σε gay). χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαχα παλιοαλκοόλα!Αλλά πράγματι η γέμιση της κρέπας πολύ με δελέασε, όταν ξαναπαραγγείλω θα την πάρω να σου πω εντυπώσεις (ελπίζω μες στη σούρα σου, να μην την έχεσες τη βιτρίνα ή τουλάχιστον ελπίζω αν την έχεσες να δούμε το βίντεο!)

    Υ.Γ. Μην ανησυχείτε κυρία μαμά Κάφρου, ο γιός σας είναι θεριακλής και βαρβατάντρας (το΄σωσα;!) :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειδές ρε μάνα που στο έλεγα πλάκα κάνουμε….
    χεχεχεχεχεχεχεχεχεχεχεχεχεχεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ρε καφροπαιδι! εγω το πα γιατι πινω να το πω ειμαι και κοπελα!!... πινω τον ωραιο πωπουλη μου!!!! κι εγω οποτε ετσι εχω σωθει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή