Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

Όνειρα... χειμερινής νυκτός!

«Φτάνουν και για τα παιδιά σου» είπε ο Γιώργος

«Μέσα σε 10 χρόνια θα έχουν τελειώσει» αντέτεινε ο Θανάσης 

Αυτές ήταν οι τοποθετήσεις δυο φίλων στην ερώτηση-κορυφαίο θέμα αμπελοφιλοσοφίας- αν είχαμε 1 εκατομμύριο εύρο σε ποσό καιρό θα το τρώγαμε.

«Με full γούστα μέσα σε 3 χρόνια το 1μυριο θα είχε γίνει λεφτά για 2 καφέδες και μια τυρόπιτα» τους είπα, με κοίταξαν με απορία και τους ανέλυσα την θεωρία μου σχετικά με τα πολλά λεφτά και την απλή , καθημερινή και βαρετή ζωη στο….Las Vegas!!!!! 

Σαν επιστέγασμα της χθεσινοβραδινής κουβέντας ήρθε το τηλεφώνημα από την γιαγιά μου σήμερα το πρωί, μεταφέρω  αυτολεξεί τις πρώτες κουβέντες της συνομιλίας μας :
«ρε πουστοπαιδο εχω να σε δω δυο εβδομάδες, μου έχεις φάει πολλά και θα μου φας άλλα τόσα περνά να μου πεις και μια καμία καλημέρα» 
Να σημειώσω ότι μένω στον τρίτο όροφο μιας πολυκατοικίας σε πολυσύχναστο δρόμο των Ιωαννίνων και η γιαγιά μου στον πρώτο…

Συμπέρασμα : τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία…. τα πολλά λεφτά όμως καταβάλουν μια αξιέπαινη προσπάθεια για την έλευση της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου