Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

Είμαι κάφρος απλά ο κοινωνικός μου περίγυρος δεν το αντέχει αυτό… ε στα αρχίδια μου!

«Είσαι κάφρος ρε μαλάκα…» 
Τάδε εφη Θανάσης , παιδικός μου φίλος , όταν του εξήγησα ότι πλέον βαθμολογώ τις γυναίκες στο δρόμο όχι σε κλίμακα από το  1 μέχρι το 10 αλλά με χρηματικά ποσά, δηλαδή με το ποσό  που θα έδινα για να περάσουν ένα βράδυ μαζί μου.

Δεν έχω τι άλλο να κάνω όταν είμαι μπλοκαρισμένος στην κίνηση κάθε μέρα, το cd player στο αμάξι έχει χαλάσει και ο τράγκας στο ραδιόφωνο ουρλιάζει σαν μαϊμού  σε περίοδο αναπαραγωγής κάθε πρωί, όποτε χαζεύω γκόμενες και σπαταλώ τα υποθετικά μου λεφτά σε αυτές.

«Δεν είμαι κάφρος απλά εσύ δεν έχεις φαντασία ρε τενεκέ» του απάντησα και αμέσως «έδωσα» 100 φανταστικά ευρώ για την γκαρσόνα που μας σέρβιρε τους καφέδες!

Είμαι κάφρος απλά ο κοινωνικός μου περίγυρος δεν το αντέχει αυτό… ε στα αρχίδια μου!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου