Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

Ιστορίες του Καφέ…..


Αυτή :Καρδούλα μου σήμερα θα βγάλεις το μωράκι σου για φαγητό;

Αυτός :Nαι ματάκια μου που θέλεις να πάμε;
(γλωσσοφιλα ενώ ταυτόχρονα χέρια μπλέκονται πάνω στο τραπέζι)

Αυτή :θέλω να πάμε στο Μεξικάνικο γλυκέ μου αλλά θέλω να γυρίσουμε νωρίς και να κάνουμε ζουζουνιές... 

Αυτός :Μαράκι ,μου έχεις αλλάξει την ζωή (ποιητική παύση)………. σ’αγαπώ!
(ακόμα πιο παθιασμένο γλωσσοφίλο και αγκαλιές)

Αυτή :Αντωνακη μου γλυκέ  (με ζουζουνίστικη προφορά ειλικρινές κοίταγμα στα μάτια) εγώ σ΄αγαπώ πιο πολύ....

Αυτός :Οχι εγώ πιο πολύ.. (γαργαλητά στη Μαρία και φιλάκι στο μάγουλο)

Μήτσος(συνεργάτης και ομοϊδεάτης στα kafrilikia) : Aσε ρε μαλάκα πήγα στις πουτάνες χθες το βράδυ στο καινούργιο στη Εθνική!!

Αυτή :Οχι εγώ πιο πολύ (γελάκια 5χρονης που ο Αι Βασίλης  της έφερε δώρο την barby κομμώτρια)

Kafros : Έλα ρε μαλακά!!! τι  έλεγε ; εγώ έγινα κόκαλο προχθές, γέρναγα παντού στο σπίτι και δεν κουνήθηκα καθόλου ,καλό το μαγαζι;
(και τεντώνομαι στην καρέκλα πιάνοντας επιδεικτικά τα γεννητικά μου όργανα)

Αυτή :Bρε μωράκι μου με πήρε τηλέφωνο η Αγγέλα πάλι τσακώθηκε με τον Κωστή και γι’αυτο δεν ήρθαν μαζί μας  χθες το βράδυ δεν τα πάνε καλά μωρέ και στενοχωριέμαι....  :(
(κλεφτή άβολη μάτια στην περιγραφόμενη άνω κίνηση μου )

Μητσος: Μαλάκα κάτι μουνάρες 2 μέτρα κάτι ξανθά με κάτι κώλους στο ταβάνι ,παραλίγο να αφήσω το αμάξι έναντι μου έπεσε η μέση σου λέω...

Αυτός :Δεν έχουν όλοι αυτό που έχουμε εμείς Μαράκι μου!
(μουδιασμένη φωνή  γιατί τόση ώρα μας ακούει, φιλάκι στο μάγουλο και χέρι τρίβει ναζιάρικα την κοιλίτσα της Μαρίας)

Kafros : Μπράβο ρε Μήτσο μπράβο αυτά είναι….. πω πω ρε πούστη  μου με γάμησε η τυρόπιτα  πλουτώνιο βάζει μέσα ο φούρναρης θέλω να αμολήσω ένα κλανίδι να σπάσει η καρέκλα.....
(ανασηκώνομαι προσποιούμενος ανακούφιση)

Αυτός : Τι ώρα πήγε καρδούλα μου; θέλεις να φύγουμε ;
(παταει ματια στη Μαρια….)

Μετα από 2 λεπτα εχουν πληρωσει και εχουν φυγει από το διπλανό τραπεζι, ο Μητσος δεν μπορει να κρατηθει από τα γελια…
«Τι όργια είναι αυτά ρε μαλάκα; Τι  μουνόδουλος ήταν αυτός ; έρχεσαι να πιεις ένα καφέ και έχεις τον κάθε μαλακισμένο να σου πρηζει τα πρεκια!» αποκρίθηκε ο Μήτσος!
Ειχα να διωξω κοσμο από καφετερια από τοτε που ημουν τριτη λυκειου  πολυ το χάρηκα....



2 σχόλια:

  1. Απορία:
    Στις εκφράσεις ‘μουνόδουλος’
    ἢ ‘μουνοείλωτας’ (επί το αρχαϊκότερον)
    ποιο είναι το αντίστοιχο για τα θήλεα πλάσματα αυτού του κόσμου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπάρχει αντίστοιχο? Έχω δει τέτοιου είδους συμπεριφορές από τα θύλακα αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει τιτλος
    Το πεόδουλη πάντως θα ήταν μια καλή ιδέα….
    Χεχεχεχε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή