Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Μικρές Αγγελίες......

Διεθνούς κύρους blogger (kafros) επιστήμων, ψηλός, αρρενωπός, πολύ καλής εμφάνισης, με πηγαίο χιούμορ, επιθυμεί γνωριμία με όμορφη, σοβαρή, μορφωμένη κυρία με προίκα (καταθέσεις στο εξωτερικό ή μεγάλη ακίνητη περιουσία ή CDS Ελληνικού δημοσίου στο όνομα της) με σκοπό τον γάμο (ή μακροχρόνιο άτοκο δανεισμό μου)

Θα γίνουν δέκτες μόνο σοβαρές προτάσεις ,δηλαδή όσες συνοδεύονται με βιβλιάριο καταθέσεων τράπεζας του εξωτερικού (όχι Ελβετίας θα μας φορολογήσουν)  + πρόσφατο E9

11 σχόλια:

  1. Γιατίιιι?
    Γιατίιιι έπρεπε να φτάσεις να βάλεις αγγελία?
    Δε σε φρόντιζα εγώωωωω? εεεεε?
    ...στα ώπα ώπα σ΄είχα και σε ζηλεύανε...
    Επειδήςςςς σε δάνειζα στις φίλες μου, με τ΄αζημίωτο?
    Γύρνα πίσωωω και εγώ θα ρίξω το ποσοστό κέρδους μου...
    Δεν είσαι σωστός Καφρούλη
    ....σνιφφφφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα γυρίσω αν μου υποσχεθείς ότι από δω και στο εξής θα πουλάς το κορμί μου με το κιλό και πως θα κόβουμε αποδείξεις (όχι όλο το ποσό μας γαμανε που μας γαμανε μη μας πουν και μαλάκες)
    ααααα θέλω να μου πληρώνεις και σπα μια φορά την εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πφφφφ....εντάξει να σε δίνω με το κιλό, αλλά αποδείξεις? Δε βγαίνω μάναμ΄
    Spa εεε? θα σε στέλνω και spa.
    Down by the river...
    Εκεί έξω απ΄τα Γιάννενα έχει κανένα? Εκεί στο Τέροβο (?) δεν έχει ένα ποταμάκι? Εκεί θα σε στείλω να σφίξεις επιδερμίδα. Αμεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αααααααααα αποδείξεις θα κόβουμε πρέπει να βοηθήσουμε τα έσοδα….
    Spa σε εξουσιοδοτημένο κέντρο όχι σε τριτοδευτερα ειμαι επένδυση θέλω προσοχή… (και εξω και μεσα στα Γιαννενα εχει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι έγινε?
    Εμεινες άνεργος και'συ και ψάχνεις για σπόνσορα:))

    Θαλασσινά παγωμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φυσικά και δεν ζητώ σπόνσορα ψάχνω να μοιραστώ την ζωή μου, να ζησω συναισθήματα και στιγμές με μια τρυφερή ψυχή..... που θα εχει 4 σελίδες E9 και κανενα ψιλό στην άκρη για σκι στην Ελβετία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιατί μας το κάνεις αυτό; Γιατί να μας μετράς με το Ε9 μας; Γιατί και μου αρέσουν οι στρογγυλοί με το πηγαίο χιούμορ; Τι θα γένω εγώ τώρα; (Έχω αδελφή με δουλειά με καλά λεφτά στην Ελβετία, μήπως αυτή σου κάνει; Μη σε χάσουμε το παλικάρι μέσα από τα χέρια μας!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. έχεις αγόρι μου, λεφτά αισθήματα!

    φρι, το χάνεις το κορμί πατριώτη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Fri ααααα εσύ ακούγεσαι ερωτευμένη….. δανείσου τίποτα από την αδελφή και κατι θα κάνουμε ;)

    @Ria Πάνω απ’όλα η αγάπη…ακριβώς πάνω από τον τριτο οροφο της πολυκατοικίας (στο ρετιρέ δλδ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αν βρεις τίποτα, στείλε και κατα δω! Εγώ δεν θέλω λεφτά, αμερικάνικη υπηκοότητα θέλω...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κάτσε να φτιαχτούμε εμείς και σε κάνω γω και υπήκοο Αραβικών Εμιράτων

    ΑπάντησηΔιαγραφή