Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Επιστροφή στη καθημερινότητα....


Απόκριες , χαρτοπόλεμος στα ποτά μας, πυροτεχνήματα στους δρομους , στολές, καθαρές Δευτερες, χαρταετοί, λαγάνες , ταπεράκια με καλαμαράκια και τουρσί  τέλος!!!!!!

Επιστροφή στη καθημερινότητα: τα μούσια μου με κάνουν να μοιάζω πάλι με πατερ, χθες το βράδυ είχα ένα γαστρονομικό όργιο  στο σπίτι μου και ανακάλυψα ότι μετά από σχεδόν ένα μήνα υπάρχει ένα μπουκάλι ουίσκι στο ντουλάπι διπλά από τα κρουασάν έκτακτης ανάγκης.

 Νέα από το μέτωπο δεν υπάρχουν, δηλαδή ο κωλος μου παραμένει απόρθητος από κάθε είδους σωληνάκιαι, η μανά μου νομίζει ότι νηστεύω και ο πατέρας μου εκτος από το ότι ντύθηκε σερίφης έμαθα ότι είχε 2 ψεύτικα πιστολιά ,αφρό  και δοκίμασε να χορέψει  twist (θα το χάσουμε τελείως ρε πουστη μου!!)

Συνοδοιπόροι υπομονή….. τα δύσκολα τελειώνουν και τα πιο δύσκολα καταφθάνουν υπόσχομαι να φτιάξει η διάθεση μου ,δεν υπόσχομαι ότι αυτό θα γίνει χωρίς την χρήση ουσιών, αλκοόλ και την βοήθεια γυμνόστηθων γυναικών από το πρώην ανατολικό μπλοκ!!!

Υγεία..

ΥΓ : Τελικά αυτό “The real housewives of Athens” δεν είναι τσόντα του Σειρηνακη ε?  (κρίμα έχει φοβερό καστ….)

6 σχόλια:

  1. Και γιατί παρακαλώ ο κώλος σου παρέμεινε απόρθητος; Άλλα μας υποσχέθηκες! Άλλες προσδοκίες είχαμε, περιμέναμε πώς και πώς για περιγραφές που θα μας έκαναν να κλάψουμε από τη συγκίνηση και εσύ μας πρόδωσες!
    Χα-φτου σου!
    Αυτό έχω μόνο να πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κρατάω γερά ακόμα…. Αλλά βγάζει δεν βγάζει παρέλαση ο κωλος μου παρθένος!!! χεχεχεχεχεχε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κράτα τον απόρθητο για κανένα και τίποτα δεν αξίζει να χαραμίζεσαι:))

    Με μια σωστή διατροφή πιστεύω θα την γλιτώσεις την νίλα φτάνει να θέλεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θα έλεγα καλύτερα ότι ο πατέρας σου χόρεψε twist..και συ το δοκίμασες..χαχα

    εις υγείαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σχετικά με τα απόρθητα κάστρα, άφησα σχόλιο στην αντίστοιχη ανάρτηση..
    ευτυχώς ο πατέρας μου τα έκανε όταν ήταν μικρός κ τώρα ντύνει τα εγγόνια του..άστον να χαρεί τον άνθρωπο.. δε βλέπεις 50-50? :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μην ανησυχείς, έπαιξαν τότε που έπρεπε (πώς αλλιώς βγήκαν οι βίλες, νομίζεις; Με τον ιδρώτα της κιλότας τους!) :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή